Follow @chemedya

21 Eylül 2009 Pazartesi

Bu Nasıl Bir İmrenmektir?


Şadan Kalkavan'ı yöneticilik yıllarda Xavi'yi , Rui Costa'yı izleyip iyi futbolcular diyerek Fenerbahçe'ye önermesiyle hatırlıyoruz. Halbuki iki oyuncu da zaten dünyaca ünlü isimlerdi. Bu sene de Fenerbahçe kongresiyle gündeme geldi. Fenerbahçe kongresinde bir çok otoriteye göre Şadan Kalkavan hiç aday olmasa Aziz Yıldırım daha az oy alabilirdi. Futboldan anlamadığı kadar da kötü bir muhalif. İşte bu muhalif insan bir açıklama daha yapmış ki evlere şenlik. Bir Fenerbahçeli olarak Galatasaray'ı imrenerek izliyormuş. Olabilir imrenebilir de açıklamaların başı ile sonu bir birini tutmuyor ki...

Bakın ne demiş sonrasında Şadan Kalkavan: Galatasaray’ı zevkle seyrettim ve alkışladım. Ama, Galatasaray, 3-1 galip gelmesine rağmen şansı da büyüktü. Şans Galatasaray’ın yanındaydı. Maçın neticesi 3-3 de olabilirdi.

Şimdi ben anlamadım. Galatasaray imrenilecek kadar iyi miydi? Yoksa şanslı mıydı? İyiyse nasıl oldu da maçı şansıyla kazandı? Kötüyse nesine imrendin? Allah aşkına biri bana yanıt versin? Peki bu haberi yapan gazeteciye ne demeli? Ha pardon spor basınıydı değil mi? Onlar pek ciddiye alınmaya değmez.

Hiç yorum yok: