Follow @chemedya

26 Ekim 2009 Pazartesi

Lig Tv Kandırmacasının İspatı !

İşte size Lig Tv'nin insanları nasıl kandırdığının resmi. Khalkedon forumlarından ANC yakalamış. Ziyaretçilere kapalı bir forum olduğu için link veremiyorum ancak bence Lig Tv yayınlarında olan şeylerin en güzel göstergesi olmuş. Aylardır bu blogta bas bas bağırıyorum. Lig Tv'de görüntülerde manipülasyonlar uygulanıyor, kandırmacalar yaşanıyor diye. Dün gece size bu konuda bazı örneklerden oluşan bir yazı yazmıştım.

İlk resim Lig Tv yayınından. Çizgiyi çektikleri an muhtemelen Vederson topa vurduktan sonra. Kandırmaca orada başlıyor zaten. istedikleri gibi çekiyorlar çizgiyi. İnsanlar sorgulamıyor bu çizgileri. Oysa bu çizgiyi kimlerin çektiğini Cine5'in zamanında futbol sorumluluğunu yapmış olmam nedeniyle gayet iyi biliyorum. Lig Tv ekibindeki fanatik Galatasaraylıları yıllardır deşifre etmeye çalışıyorum zaten.




İkinci resim ise Khalkedon forumlarından ANC'nin yakaladığı resim. Göröntüyü kare kare ilertletmiş ve Vederson'un topa dokunduğu anı yakalamış.Görülüyor ki top kesinlikle dışarıda değil. Bunu hem Leo Franco'nun durduğu yerden, hem Vederson'un yere düşen gölgesinden anlayabilirsiniz. Kendisini tebrik ediyorum ve yorumu size bırakıyorum.

3 yorum:

efsane78 dedi ki...

bravo ahmet hocam iyi yakalamıssın..

Adsız dedi ki...

maç içinde bende çizgiyi geçmiş olabileceğini düşünmüştüm.maçın özetini izlemedim.ama bu görüntü bir golümüzün yan hakem tarafından iç edildiğinin resmidir..ki o yan hakem maç boyu zaten yeterince pislik yaptı zaten.kazımıda servet yerine bu yan hakem durdurdu zaten..

ayhancelik

Diego dedi ki...

gol olmadigina hic inanmadik zaten ama bunun kanıtlanması guzel :)