Follow @chemedya

17 Ağustos 2009 Pazartesi

Beşiktaş ve Türk Kızılay'ı



Türkcell Süper liginde olanları yorumluyorum blogumda. Fenerbahçeli olduğum için tabiki Fenerbahçe ağırlıklı oluyor yorumlarım. Yanlışlıkları eleştirmeye çalışıyorum. Gülünç şeyleri yazıyorum, çelişkileri vurguluyorum.

Ancak bu akşam güzel bir şeyden bahsetmek istiyorum. Beşiktaş endüstiriyel futbola meydan okurcasına bir olay gerçekleştirdi bu akşam.3-4 milyon dolarlık reklamları elinin tersiyle itti. Formasının arkasına Türk Kızılayı yazdırdı.Türk futbolunda bir milat olmaz bu belki. Beşiktaş'ın bu yaptığı ilk ve son olur ama bu bence bu senenin en güzel olayıdır. Hangi taraftan olursak olalım bu olayı alkışlamalıyız. Sürekli eleştirdiğimiz Yıldırım Demirören'i de tebrik etmeliyiz. Bir spor sever olarak Beşiktaş'ı ayakta alkışlıyorum ve tebrik ediyorum. Beşiktaşlılar ne kadar gurur duysa azdır.

Hiç yorum yok: