Follow @chemedya

28 Eylül 2009 Pazartesi

IFFHS Hakkındaki yazıma Hüsnü Terek'in Yanıtı

Medyada son zamanlarda insanların kişilik haklarına karşı yapılan yanlı yayınlara karşı bu blog'tan sürekli tepki verdim. Bu blogumun da her zaman yanlı ve eleştiri içerikli bir blog olduğunu belirttim. Yanlı çünkü yanlı olanları eleştirmek için onların olduğu tarafta değil karşı olduğu tarafta olmak zorunluğu doğdu. Ben İstanbul Üniversitesi Gazetecilik Bölümü Mezunuyum ve bana öğretilen basın meslek ilkelerini harfi harfine biliyorum. Bunu uygulamayanları eleştirirken benim uygulamamam çok ama çok yanlış olurdu. Hüsnü Terek ve IFFHS hakkındaki yazdığım yazıya konunun direkt muhattabı olan Hüsnü Terek'ten yanıt gelmesi, hemde bu yazının düzeyli bir uslupta olması beni çok sevindirdi. Benim sert eleştirime karşın bu denli medeni bir yanıt için teşekkür ederim. Nasıl ki bu blogta kendisini eleştirdiysem aynı şekilde verdiği yanıtın da yorumlar arasında kaybolmasına gönlüm razı gelmez. Kendisinin bana yanıtını aşağıda aynen bulacaksınız.

************************************************************************************
Sevgili Ercanlar,
cevabiniza tesekkür ediyorum.Son olarak kendimi ifade etmek istiyorum.1976 senesi,milli takim perisan,kulüplerimiz avrupa da hic yok.ben tercüman gazetesinde normal isimin disinda yazilar yaziyorum ve bana böyle bir teklif geldi.uluslararasi bir futbol istatistik kurulusu kuruyoruz diye.aslinda önce teklif Teyfik Ünsi agabeyime geldi.o da beni önerdi.ben böylece 33 yil önce istatistik calismalari yolladim.yillar sonra galatasaray ön plana cikinca nedense iffhs uyduruk oldu ve ben hedef tahtasi oldum.galatasaray ile ilgim sayin dervall ile cok önceden tanismamizdan kaynaklandi.bu dönemin sahitleri fatih terim,mustafa denizli,zamanin spor müdürüm atilla gökce dir.bunun disinda kulüple alakam yok.olmadi,üyesi degilim.sizin de mutlaka bildiginiz gibi 1964 ten beri istanbulspor luyum.1970 lerden beri 2.lig, 3.lig ve terfi liginde yöneticilik yaptim.4 yili baskan olmak üzere 25 yil toplam hizmetim var.halen yönetim kurulu üyesiyim.ve istanbulsporlu olmaktan seref duyuyorum.kemal belgin,necati ve gürcan bilgic,cemal alkan,necmi tanyolac,hincal uluc gibi dost ve agabeylerim beni duyunca hemen istanbulspor konusunu acarlar.
kurulusun gayri ciddi olmasi tartismaya acik bir konu.ama bilgisayarin olmadigi yillarda bu türlü bilgileri bulup yayinlamak bence önemli bir hizmetti.hala bu bilgiler referans aliniyor.lütfen siteye girin ve konulari görün,bir kez daha degerlendirin ve bu insanlar hic bir karsilik almadan bu kadar emegi neden verdiler,ne olur bir düsünün.
ayrica kurulusun kriterleri belli puanlama sartlari sitede var.bu kriterlere göre degerlendirme yapiliyor.size göre bu insanlar herhalde hüsnü terek galatasarayli onun icin bunu birinci secelim demis olabilirler mi?veya hakan sükür dünyanin en golcusu oldugunda benim bunda bir katkim olabilir mi?
türk takimlarini tanitmak,tarihi arastirmak icin gösterdigim cabalar maalesef bu noktaya geldi ve yillar sonra sizin yaziniz benim cevap verdigim tek elestri oldu.bir kez de sayin aziz yildirimi istanbul lisesinde konuk olarak agirlarken bu konu kisaca gündeme gelmisti.sabriniz icin tesekkür eder,sevgi ve saygilar sunarim
hüsnü terek

Hiç yorum yok: