Follow @chemedya

25 Şubat 2011 Cuma

Türk Spor Medyası Ahlakımızı Kurtarıyor! Kaçın!


Bugünlerde yeni bir tür spor yazarları türedi.
Ahlak bekçileri...
Özel hayat takipçileri...

Neymiş efendim; Taurasi'nin hasretine dayanamayan Penny, Sevgilisi için Fenerbahçe'yi bırakan Penny" diye yapılan yorumlar, Meğer sevgililermiş (!) diye atılan başlıklar...

Bunu yapan spor medyasının "ahlak" timsalleri...

Hani o yurt dışına çıkar çıkmaz 50 Euro'ya kadın arayan ve her seyahatini bir kaçamak şansı olarak gören, Ukrayna seyahatlerini zaman zaman köşelerinde bile imalı sözlerle "fuhuş seyahati" olarak gören zihniyet...

Hani Fenerbahçe'nin sezon boyunca hakem ve kaleci satın aldığını söyleyip sonra son hafta şampiyonluğu kaybedince pardon demeyen ahlaklılar...

Hani Denizli faciasını bir kez bile dile getirmeyen, Haluk Ulusoy döneminde sus pus olan doğruluk bekçileri...

Hani yazılarında bahsettikleri Taurasi'nin adının geçtiği her haberde O'nun çıplak resmini kullanmaktan zevk alan namus abideleri!...


İşte bu yazarlara bir de "Fenerbahçe medyasının(!!!!) üyesi Yiğiter Uluğ katıldı bugün...Hoşgeldin Yiğiter Uluğ...

8 yorum:

Esat Erman dedi ki...

Bunlar spor yazarı değil. Magazin basını :))

Serkan Sağlam dedi ki...

ne oldu ya ne dedi yiğiter uluğ?

Adsız dedi ki...

Sevgili Ahmet,
Eline sağlık.
"Ben onlardan daha bilginim, çünkü onlar hiçbir şey bilmedikleri halde bildiklerini
sanıyorlar, ben ise bilmiyorum ama, bildiğimi de sanmıyorum, demek ki ben onlardan
daha bilgiliyim, çünkü bilmediklerimi bildiğimi sanmıyorum." demiş Socrates...

Hıncal Uluç a sordular Taurasi ,Fenerbahçe ve Hacettepe hakkında yazdıkalrınzıdan özür diliyormusunuz diye; Türk kurumlarını savunacağım tabiki ,türk kurumuna yapılmış hakaretler karşısında neden özür dileyeyim dedi...

Sevgiler
Tümay

Adsız dedi ki...

Eline sağlık,imzamı atarım.

Adsız dedi ki...

Hincal Uluc'un olecegi gun bayram olacak.. evet, insanim...

sss777x dedi ki...

Sevgili Ahmet Ercanlar,
Seni tebrik ediyorum.Bu yazın dahil,tüm yazılarında anlatımın,vurgulaman,konu seçimin,en önemli noktaları görebilmen ve yazı dilin çok çok başarılı.Hatta spor medyasında en başarılılar arasında olduğunu söyleyebilirim.Eğer spor medyası içinde zaman içinde hakettiğin yere gelemezsen, tek engel 'objektif bir Fenerbahçeli olman ve gerçekleri cesurca dile getirmen' olabilir.Ancak,kendine güven ve yılmadan yürü,bir gün mutlaka senin değerini,kaliteni anlayabilecek bir yönetici çıkacağı ve çok başarılı olacağını düşünüyorum,bunu hakedecek özelliklerin fazlasıyla sende olduğunu görüyorum... Başarılar...

tofi dedi ki...

velev ki sevgililer, bize ne onlara ne! hidetoshi nakata da gay di ama yillarca italya liginde elit takımlarda oynadı, japonya gibi bi milli takımda ilk 11 çıktı.bu ilk aklıma gelen, daha niceleri vardır...hacettepe skandalını sadece aziz başkan irdeliyo, bunlara da gündem değiştirmek kalıyor herhalde.

Sıradanbirblog dedi ki...

eğer yaptığınızdan utanmamayı başarabilirseniz, utanmazlığınıza mantıksal bir kılıf bulmak çok zor olmaz. diana'nın yaşadıklarına karşı söyledikleri ile pek çok kişi rezil oldu. yaptıkları açıklamalara hiç şaşırmıyorum, rezilliklerine yaratıcı bir şekilde kılıf buldular.
oysa söylemeleri gereken tek bir cümle vardı. ''çok üzgünüm, çok utanıyorum.''