Follow @chemedya

23 Ekim 2010 Cumartesi

İçimizdeki irinleri temizlemeliyiz...


Daha önce Mehmet Demircan ile ilgili düşüncelerimi ve şüphelerimi dile getiren bir makale yazmıştım. Mustafa Yücedağ'ın konuşmalarını duyduktan sonra şüphelerimde haklı olduğum fikrine iyice inanmaya başladım. Birçok dil bilen bu ağabeyim, söylenene göre Mustafa Yücedağ'a Galatasaray'da görev yaptığı dönem şöyle demiş:
- Eğer bana kulüp içinden haber sızdırıp, benim adamım olmazsan seni bitiririm...

Mustafa Yücedağ sağda solda yana yana bu hikayeyi anlatıyor.

Mehmet Demircan benim blogumu okuyorsa yanıt hakkına sahip tabi ki...Ama bu yanıtı asıl yanıt vermesi gereken kişi ben değilim. İddianın sahibi Mustafa Yücedağ...

Buradan uzun zamandır yazıyorum. Medyanın içinde çürük elmalar olduğunu ve bunları temizlenmesi gerektiğine inanıyorum. Aksi takdirde medya hiç bir zaman güvenilir olmayacak.

Gazeteciler kamu görevi yapan insanlar. Bizim işimiz o kadar zor ve dikkatli olunması gereken bir meslek ki yanlış bir haberle bir insanın hayatını bile bitirebiliriz. Çok az hata yapmalıyız. Çok özen göstermeliyiz...

Bir yandan bize baskı yapmaya çalışan yöneticiler, bir yandan içimizdeki bu tarz insanlar...Nereden bakarsanız bakın işini düzgün yapmak isteyen bir gazetecinin işi çok ama çok zor.

Mehmet Demircan ve benzeri isimleri biz içimizden temizlemediğimiz müddetçe mesleğimiz güvenilir olmaktan çıkacaktır. Türk spor basını mutlaka ciddi bir öz eleştiri yapmalı ve içindeki irinleri temizlemeli. Aksi takdirde bundan hepimiz zarar görmeye devam ederiz. Ben medyada olsam da olmasam da bu deşifre harekatına devam edeceğim...

Hiç yorum yok: