Follow @chemedya

3 Kasım 2009 Salı

Sıra Kimde?


Merak ediyorum. FBTV'den çalınan görüntüler sadece Ercan Saatçi'nin küfür videosu ile mi sınırlı? Yoksa daha başka kimselerin videosu var mı? Bu videolar zaman içinde ortaya çıkacak mı?

Yarın öbür gün başka konukların başka videoları da ortaya çıkacak mı? Burada Türkiye'deki holiganizmin geldiği boyutta aslında gözler önüne serilmeli. FBTV'de Galatasaraylılar çalışıyor diye eleştiriler olurken Fenerbahçeliler arasında bunu yadırgamıştım işin açıkçası. Ekmek parasını kazanan insanların hangi takımı tuttuğunun bir önemi olmamalıydı. Sonuçta bu iş profesyonelce yapılan bir iş. Galatasaray'ın UEFA kupasını kazandığı kadrosunda en az 3-4 Fenerbahçeli futbolcu vardı. Bugün Fenerbahçe kadrosunda oynayan oyuncular arasında da Galatasaraylı olan oyuncular var. Bu onların iş ahlakından şüpheye düşmemizi gerektirmez. Sahaya çıktıklarında ellerinden gelen herşeyi yaptıklarını çok iyi biliyorum.

Ancak durum pek de benim düşündüğüm gibi değilmiş. Gerçekten de FBTV'de Galatasaraylılar çalışmamalıymış. Bu görüntülerin medyaya sızması herşeyden önce gazetecilik mesleği için hiçte iyi olmadı. Mesela sağcı bir kanalda solcu biri çalışamaz mı? Benim bildiğim kadarıyla AKP'ye yakın kanallarda cumhuriyet mitinglerine katılan bir çok arkadaşım çalışıyor mesela. Onlar da böyle çalıştıkları yerlere ihanet ederler mi?

Hiç sanmıyorum. İnsan çalıştığı ve hayatını kazandığı yere asla ihanet etmemeli ve medyada çalışan çoğunlukta bunu yapmaz. Umarım bu arkadaşların ellerinde daha sonra ortaya çıkartacakları başka videolar yoktur. Bu çirkinlik bir an önce unutulur gider.

Not: Bu işi yapanlar FBTV'de çalışan Galatasaraylı arkadaşlarını zan altında bıraktıklarını ve belki de ekmek paralarından olacaklarını hiç düşünmediler mi? Bu olaydan sonra onlardan biri işten atılırsa bu vebalin altından kalkabilecekler mi? Gerçekten çok yazık.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Burada Hasan Tankaya'yı hedef gösteren kim? Ahmet Ercanlar sen bir vakasın.

Chemedya dedi ki...

Sevgili Adsız. Bak blogumu beğenmiyor olabilirsin. Zaten okuduğunu anlamayan bir insanın ne yazarsam yazayım beğenmesini bekleyeyem. hasan tankaya FBTV'de çalışmıyor. Bilmiyorum bunu büyük harflerle mi yazsam. GS TV'de çalışıyor. Umarım anlamışsındır. Eğer yine anlamadıysan bir kaç kez daha tekrar edebilirim.