Follow @chemedya

10 Kasım 2009 Salı

Merak Ediyorum...

Gerçekten de merak ediyorum medyadaki yeni yapılanma nereye gidecek. Nasıl bir medya oluşacak ve kim nerede olacak? Buna sonraki yazılarımda değinmeye çalışacağım. Ancak bugünkü konumuz farklı. Hıncal Uluç kendisine biat edilmesini ister spor müdürlerinden. Kendisi duayendir ve spor müdürleri de duayene ayak uydurmak zorundadır. Ercan Saatçi'nin kaset olayında kendisine verdiği destek son derece takdire şayandı. Ancak bu olayın arkasında Haldun Üstünel olduğunu bilmesine rağmen olayı Aziz Yıldırım'a ihale etmeye çalışması da bir o kadar garipti.

Şimdi lafı uzatmadan Hıncal Uluç'un bugünkü yazısının şifrelerini çözelim.
Haldun Üstünel, bizzat kendisi Fenerbahçe'ye sövmemiş ve hatta tribün liderliği yaptığı dönemlerde sövdürmemiş gibi, topa balıklama dalmış, sonra da "Ercan Saatçi beni tehdit etti" demişti. Ortada böyle bir tehdidin olmadığı anlaşılınca bu defa güya açıklama yaptı. "Ercan bizzat tehdit etmedi. Vatan Spor Şefi İbrahim Seten ve yardımcısı Gökmen Özdemir aracılığı ile tehdit etti" dedi.. Bir de resim yayınlandı gazetelerde.. Gökmen'in Haldun'a yolladığı özel mesaj.. İnanamadım.. Haldun'un bunları yaptığına inanamadım..

Bu bölümden anlıyoruz ki daha önce benim de yazdığım gibi Haldun Üstünel eski bir tribün lideri. Bu da aslında yaptıklarının ne anlama geldiğini açıklıyor. Tribünlere oynuyor ve bunun karşılığında tribünlerden gerekli desteği alıyor. Mehmet Helvacı gibi yöneticilerin kendisine tepkisi de bu yüzden. Yazının bu bölümünden de anlaşılacağı gibi aslında ortada bir tehdit falan yok. Çok samimi bir arkadaşın önceden yaptığı uyarı var.


Senin kayıtların varsa ne olacak" deseydim mesela, şimdi "Tehditçi" diye benim yolladığım mesajlar gazetelerde yayınlanacak, "Ercan, Hıncal'ı kullandı" diyecekti, demek.. Diyordum nerdeyse de, son anda Haldun'u aramaktan vazgeçtim, Adnan Polat'la konuştum. Yani ben de Adnan'ı tehdit etmiş oldum. Ben açıklayayım bari, Haldun'dan önce.. Haldun'la Gökmen yıllardır yakın arkadaş.. "Beni tehdit etti" dediği günün ertesi, tehdit edenle, edilen tam 6 saat Bükreş'te kol kola gezdiler, baş başa yemek yediler.. Bu nasıl iş Haldun?.
Gökmen'i hedef gösterdin. Bu ülkenin en iyi gazetecilerinden biri.. En iyi Galatasaraylı gazetecilerinden biri..

Demek ki Galatasaray tribünlerinden gelen Gökmen Özdemir ile Galatasaray tribünlerinin eski amigosu Haldun Üstünel bayağı iyi iki dostmuş. Hıncal Uluç'un çok iyi Galatasaraylı diye anlattığı Gökmen Özdemir'in yazdığı haberle ve yaptığı yorumlara biz nasıl inanacağız şimdi? Haldun Üstünel'le bugüne kadar bu kadar içli dışlı olan bir insan yazdığı yorumlarda ve yaptığı haberlerde ne kadar objektif olabilmiştir. Sayın Hıncal Uluç eğer ki Gökmen Özdemir yerine bir Fenerbahçeli yazar aynı durumda olsaydı siz o insanın ne amigoluğunu bırakırdınız ne satılmışlığını. Yine buradan anlıyoruz ki aslında Haldun Üstünel'e yönelik hiçbir tehdit olmamış, Aksine bir dosttan bir ihbar gelmiş. Hemde tehdit geldikten sonra kolkola Bükreş'te dolaşmışlar. Bu nasıl tehditmiş cidden merak ettim. Sizi tehdit eden bir adamla kol kola dolaşıp yemek yer misiniz? Demek ki koparılan fırtına tamamen bir komploymuş. Ne tehdit varmış nede olmayan tehditten Ercan Saatçi'nin haberi.

Gökmen maçları aynen benim gibi satın aldığı kartla tribünden izler. Ali Sami Yen'deki o mezarlık gibi utanç/Basın tribününden değil. Şimdi o tribünde kılına halel gelirse sorumlusu sen olacaksın Haldun..
Galatasaraylı yöneticinin işareti ile Galatasaraylı gazeteci, Galatasaraylı seyirciden dayak yiyecek, küfür işitecek. Aferin sana Haldun.. Harika bir yöneticisin, ama yerin yanlış.. Galatasaray'da işin yok.. Doğru Aziz Yıldırım'a koş. Ona yaptığın bu hizmeti değerlendirecek, seni alnından öpecektir, merak etme..

Çok ama çok entrasan bir bölümü yazının. Buradan bile Aziz Yıldırım'a bir pay çıkmış. Yani Galatasaraylıların tezgahladığı, Galatasaraylıların büyüttüğü ve sonunda Galatasaraylıların birbirine düştüğü bir olayda bile Aziz Yıldırım eleştiriliyor. Gökmen Özdemir üst paragrafta yazdığı gibi Haldun Üstünel'le kol kola Bükreş'te 6 saat geçirince objektif oluyor. Peki Hıncal Uluç bunu yapan daha doğrusu bir Fenerbahçeli yönetici ile kol kola olmayı bırakın biraz samimiyeti olan kaç tane spor yazarı sayabilir? Biz Fenerbahçe yönetimi medyaya uzak durmaları nedeniyle eleştirirken Hıncal Uluç sürekli medyayı satın aldığını ima eden yazılar yazıyor. Peki kim Fenerbahçe'nin güdümündeki medya? İbrahim Seten'li Vatan Gazetesi mi? Benim bildiğim Aziz Yıldırım'ın en büyük muhalifleri, Emrah Kayalıoğlu yönetimindeki Sabah Gazetesi mi? Hem Emrah Kayalıoğlu Galatasaraylı hemde sizin olduğunuz yerde ancak Galatasaray'ın borusu öter. Cem Şengül yönetimindeki Milliyet Gazetesi mi? Belki de ne tarafsız ve en düzgün spor servisi. Siz bile eleştiremezsiniz. Hürriyet mi? Siz Ercan Saatçi ile Aziz Yıldırım'ın arasının açık olduğunu söylüyorsunuz? peki kim bu Fenerbahçeli medya? Fatih Altaylı'nın Habertürk Gazetesi mi? Kim bu Fenerbahçeli medya? Galatasaray medyası derseniz size uzun bir liste yazarım ama cidden merak ediyorum kim bu Aziz Yıldırım güdümündeki spor medyası? Yoksa bu inanılmaz derecede etkili olan Galatasaray medyasını gölgelemek için kasıtlı olarak söylediğiniz ve yaydığınız bir dezenfermasyon mu?

1 yorum:

todor dedi ki...

çok ilginç gerçekten, ortalığı karıştırayım, yenilen 3 tane gole, oynanan rezil futbola kılıf bulayım diye yaptıkları kepazelik dönüp dolaşıp yine ayaklarına dolandı. birbirlerine düştüler.
beter olsunlar....