Follow @chemedya

27 Eylül 2009 Pazar

Düşmanlığın Bu Kadarına Pes!


Lig tv yaptığı yayınlarla, yorumcularıyla, yönetmeniyle, maç özetlerini yapanıyla, Şansal Büyüka ve Erman Toroğlusu ile inanılmaz bir şekilde Fenerbahçe karşıtlığına devam ediyor.

Size Antalyaspor maçında basit görünen bir kaç şeyden bahsedeceğim.
Melih Şendil'i çok eskiden tanırım. O dönemler Fenerbahçeliydi. Hatta birlikte görevli olarak Antalyaspor- Galatasaray maçına bile gitmiştik 1999 yılında. Ancak son zamanlarda belki müdür yalakalığından belki başka nedenlerden kendini iyice kaybetmeye başladı.

Geçtiğimiz yıllarda bir Beşiktaş-Fenerbahçe maçında Fenerbahçe gol attığında normal birşey olmuş gibi anlatmasını arkadaşlarıma çevresindeki Beşiktaşlılar'dan korktuğu içindir diye açıklamıştım. Ancak son zamanlardaki yorumları insanı çileden çıkartacak şekilde.

Maçtan önce Kazım hakkında demediğini bırakmadı. "Daum nasıl olur da Kazım'a tahammül eder Ersun Hocam" gibi yönlendirmeli sorular sordu. Maç başladı Kazım mükemmel oynadı ve bir de gol attı. Tek yorum yok bunun üzerine.

Dakikalar geçti Antalyaspor beraberlik golünü attı. Ardından Ali Zoutini, Gökhan Gönül'e sert bir haraket yaptı ve kalkıp rakibini itti. Geçen hafta Şansal ve Erman abisi programda Keita'nın rakibine yumruk sallamasına etki tepki diye geçiştirmişlerdi. Ancak Melih Şendil acı ile kıvranan Gökhan'ın kalkıp hafifçe rakibini itmesine aynen şöyle dedi: Az önce gol atan Ali Zoutini'yi kaçıran Gökhan Gönül rakibine bu yüzden sinirlenmiş olmalı.! İnanabiliyor musunuz? Bu yorumu yaptı. Kahvehanede bile böyle bir yorum yapsa biri kafasına ıstakayı yer saçmaladığı için. Ki kahvehanede değiliz . Türkiye'nin yayıncı kuruluşunun 1 no'lu spikeri bu adam. Düşünebiliyor musunuz? Kalitenin ne kadar düştüğünü daha nasıl ifade edebiliriz ki?

Maç boyunca buna benzer sayısız saçma sapan yorumla tamamladı karşılaşmayı.
Neyse Maraton başladı kurtulduk Melih Şendil'den derken geçen hafta Keita'nın haraketine olur böyle şeyler hocam diyen Şansal Büyüka Gökhan'ın pozisyonunu ekrana getirmedi bile. O'nu da geçtik Semih'in gole giderken düşürülmesini de ekrana getirmediler.

Asıl skandal ise şuydu. Maç sırasında sahadaki topun ön hizasında olan ofsayt çizgisi Maratonda topun tam ortasına geliyordu. Yani Lig TV ekibi işi gücü bırakmış Semih'i ofsayt gösterebilmek için çizgiyi geriye kaydırmıştı. Hani ben gözlerimle görmesem, başkası bana anlatsa hadi oradan derdim.

Her zamanki gibi Fenerbahçe'nin yendiği rakip çok zayıf bir takımdı yorumcularımıza göre. Daha Fenerbahçe'nin güçlü bir takımı yendiğini göremedik zaten. Diyarbakırspor, Bursaspor ve Manisaspor tek yenilgilerini Fenerbahçe'den almış ama hayır onlar zayıflar. Çünkü pompalanan imaj Fenerbahçe'nin kötü olduğu halde kazanmış olması. Oysa Galatasaray'ın yendiği takımların hiç biri ligde ilk 10'da değil şu anda...

Son söz: Biz aptal değiliz... Ya bizi aptal sananlar?

9 yorum:

Griffith dedi ki...

7 kere hayal kırıklığına uğrattık ya,hep o yüzden bunlar.

abdullah dedi ki...

Ben 10. haftayı bekliyorum acaba kötü olan bu fenerbahçe takımlarını darmadağın ettiklerinde ne diyecekler. Aslında ben onların programlarını sevmiyorda değilim onlar kudurdukça ben kendimi daha iyi hissediyorum . :)

serdo dedi ki...

süper tespitler sizi tebrik ediyorum. yorumlarınızı eskiden taraftar12.com dan takip eder ve çok beğenirdim.burayı tesadüfen keşfettim çokta iyi oldu.

Siempre dedi ki...

Serdo tşk ederim. Beni taraftar 12'den hatırlamana sevindim. Orası bizim pozitif taraftar devrimi yaptığımız yerdi. Sevgiler
Abdullah ve Griffit sizlere de yorumlarınız için teşekkür ederim. Medya herkese eşit yakınlıkta ve uzaklıkta olmalı. Ancak görüyoruz ki bugün spor medyasının holigan taraftarlardan pek farkı yok. Biz burada bu anlayışı eleştiriyoruz.

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Gökhan'ın pozisyonunda kendisine yapılan faulü söylemediği gibi yediği golden dolayı sinirlendiğini söyleme cüretine inanamadım. Taraflı yorumcu bile çakılır diye bu kadarını yapamazdı.
Sezer

Ahmet Ercanlar dedi ki...

Arkadaşlar ben bu adamı tanımasam gerçekten böyle düşündüğünü söyleyecek ve fazla kızmayacaktım. Bu adam böyle düşünmüyor. Bu adam ısrarla söylüyorum kasıtlı olarak bunları söylüyor. Çünkü yaratmak istedikleri kamuoyu var. Siz sadece spikerlere değil maç özetlerine, canlı maç yayınlarına ve hatta lig tv'nin programlarının tanıtımlarında bile sürekli Fenerbahçe aleytarlığı yapılıyor.

botan dedi ki...

Cok icten ve guzel....

Adsız dedi ki...

hepsi şerefsiz bunların alıştık zaten
medyası yayıncı kuruluşu diğer kulüpleri tff si mhk sı
herkes ile mücadele edecek güçdeyiz..ÖLÜNÜZÜ DİRİNİZİ HER HAFTA BİRİNİZİ..